tauron biuro

W minioną sobotę na olkuskim rynku odbył się piknik TAURONA. Imprezę w plenerze zorganizowano z okazji otwarcia nowego punktu obsługo klienta w Srebrnym Mieście, który od 9 stycznia działa przy alei Tysiąclecia 2d.

Głównym punktem zimowego pikniku była specjalna platforma, na której prezentowane były różne sposoby ekologicznego ogrzewania domowych pomieszczeń. Każdy, kto zdecydował się wejść na chwilę do mobilnego biura gdzie czekali konsultanci, mógł nie tylko zapoznać się z działaniem pieców akumulacyjnych czy pomp ciepła, ale też dowiedzieć się, jak uzyskać nieoprocentowany kredyt na zakup kotłów gazowych i nowoczesnych pieców na ekogroszek. Wszystko w trosce o zdrowie ich użytkowników i sąsiadów w dobie ogólnopolskiej walki ze smogiem, którą jak na razie z kretesem przegrywamy.

Ponadto fachowcy udzielali bezpłatnych porad dotyczących montażu konkretnego ogrzewania w pomieszczeniach mieszkalnych, dostosowanego do potrzeb i przede wszystkim możliwości finansowych konkretnego klienta.

Uczestnicy pikniku mieli możliwość skorzystania z tabletów z kalkulatorem kosztów ogrzewania, a także mogli przetestować inteligentne rozwiązania dla domu Smart Home i dowiedzieć się przy tym wszystkiego o ofercie TAURONA „Twoje 300” na prąd i gaz.

Imprezie towarzyszyły też inne atrakcje. Były gry i zabawy z nagrodami, a organizatorzy w ten chłodny dzień przygotowali bezpłatne przekąski oraz gorące napoje.

Termin pikniku na olkuskiej starówce nie był przypadkowy, bowiem we wtorek, 9 stycznia przy alei Tysiąclecia 2d uruchomiony został punkt obsługi klienta. Od teraz mieszkańcy w celu załatwienia spraw nie będą musieli jeździć już do Chrzanowa. Placówka czynna jest od poniedziałku do piątku w godzinach: PN-CZ 8:00-16:00 i PT 8:00-15:00.

Nowo otwarte biuro TAURONA została przytulnie urządzona. Dla klientów przygotowano trzy stanowiska obsługi, w tym jedno specjalnie z myślą o małych i średnich przedsiębiorcach. – Punkt obsługi wyposażony jest w bogaty zestaw informatorów, m.in. o produktach, które obejmują zarówno usługi serwisowe jak i specjalistyczne. Przeszkoleni pracownicy będą doradzać w dokonywaniu wyborów, które odpowiadają na indywidualne potrzeby klienta – zapewnia Elżbieta Bukowiec, rzecznik prasowy TAURONA.

Stacjonarne biuro obsługi klienta to duży komfort dla mieszkańców i użytkowników ciepła, ale placówka przy al. Tysiąclecia to tylko jeden ze sposobów na kontakt z TAURONEM.

– Do dyspozycji naszych klientów są także inne formy kontaktu, które TAURON systematycznie rozwija i udoskonala. Od października wydłużono godziny pracy zarówno infolinii obsługowej dla gospodarstw domowych, która działa pod numerem (32) 606 06 06, oraz infolinii sprzedażowej 555 444 555. Teraz każda z nich działa od poniedziałku do piątku od 7:00 do 20:00 – dodaje Elżbieta Bukowiec.

Nie tak dawno wprowadzono również zmiany w telefonicznej obsłudze małych i średnich przedsiębiorstw. Utworzono m.in. specjalną infolinię obsługową dedykowaną tylko dla tego segmentu klientów. Nowa infolinia dla przedsiębiorstw czynna jest pod numerem 555 444 333, a zgłoszenia telefoniczne przyjmowane są w dni powszednie od 7:00 do 20:00.

Klienci mogą również kontaktować się z TAURONEM za pośrednictwem poczty elektronicznej. Adres dla klientów z gospodarstw domowych to: dom@tauron.pl, a dla klientów z małych i średnich przedsiębiorstw: firma@tauron.pl

Do dyspozycji klientów jest również elektroniczne biuro obsługi ebok.tauron.pl, a osoby, które preferują przesyłanie tradycyjnej korespondencji mogą ją wysyłać na adres: TAURON Obsługa Klienta, ul. Lwowska 23, 40-389 Katowice.

 

0 0 votes
Article Rating
Subskrybuj
Powiadom o
3 komentarzy
najnowszy
najstarszy oceniany
Inline Feedbacks
Zobacz wszystkie komentarze
Faza ze słupa
Faza ze słupa
6 lat temu

[quote name=”Młody”]TAURON jest bardzo hojny w wydawaniu ogromnych pieniędzy na pikniki i sponsorowanie niezliczonej ilość imprez i przedsięwzięć … kto za to wszystko płaci ?[/quote]

No, tego… TAURON?

pavv
pavv
6 lat temu

Zaczniecie wszyscy oszczędzać to po pół roku ceny prądu wzrosną. Elektrownie czy dystrybutorzy to nie instytucje charytatywne. Bilans zysków i strat musi się zgadzać. Kto chciałby promować urządzenia energooszczędne żeby potem jego klienci niższe rachunki płacili?

Młody
Młody
6 lat temu

TAURON jest bardzo hojny w wydawaniu ogromnych pieniędzy na pikniki i sponsorowanie niezliczonej ilość imprez i przedsięwzięć … kto za to wszystko płaci ?